Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Αγώνας δρόμου από τα Συνδικάτα για να μην κλείσει το Α/Σ Ελληνικού



Την στήριξη ΓΣΕΕ, ΕΚΑ & ΟΣΜΕ έχουν οι εργαζόμενοι στις Οδικές Συγκοινωνίες όπου με δελτία τύπου εκφράζουν την έντονη αντίδρασή τους στην κυβερνητική απόφαση για το κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού, παράλληλα «ύποπτες» χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι τις κινήσεις της Διοίκησης της Ο.ΣΥ να τους καλέσει να συζητήσουν για την ΣΣΕ προτείνοντας την ίδια υπάρχουσα την οποία είχε καταγγείλει ο κ. Σπίρζης.


Αγώνα δρόμου δίνουν το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και τα Σωματεία της Ο.ΣΥ ώστε να παρεμποδίσουν το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού μετά την υπουργική απόφαση του κ. Σπίρτζη με καταλυτική ημερομηνία την 30 Ιουνίου 2018. Μία υπουργική απόφαση που δεν είναι τυχαίο ότι βγήκε την περίοδο των αρχαιρεσιών του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ πριν καν συσταθεί το νέο προεδρείο. 

Είδη τα Σωματεία έχουν κάνει συναντήσεις με τους Δημάρχους των Δήμων των Νοτίων Προαστίων που εξυπηρετεί συγκοινωνιακά το Α/Σ Ελληνικού, αλλά και κινητοποιήσεις στον ΟΑΣΑ και ΠΟΛΕΜΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ σε ομιλία για τις συγκοινωνίες και προετοιμάζουν πλέον τους εργαζόμενους για τις μορφές κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουν.

Την Τρίτη 22 Μαΐου θα γίνει τοπική συνέλευση στο Α/Σ Ελληνικού στις 11:00 για ενημέρωση των εργαζομένων όπου θα παρευρεθούν και άλλα σωματεία των συγκοινωνιακών φορέων, παράλληλα με ανακοίνωσή τους τα Σωματεία καλούν τους Εργαζόμενους του Α/Σ Ελληνικού να μην εκτελέσουν εντολές που θα συμβάλλουν στο κλείσιμο του αμαξοστασίου. 

Στο πλευρό των εργαζομένων ΓΣΕΕ, ΕΚΑ & ΟΣΜΕ 

Η ΓΣΕΕ με δελτίο τύπου λέει όχι στο κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού και ζητά «την άμεση ακύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης, με παράλληλη διασφάλιση και αναδιοργάνωση των εγκαταστάσεων, ώστε να πάψει και η ταλαιπωρία χιλιάδων συμπολιτών μας». 
Παράλληλα το ΕΚΑ με ψήφισμα ζητά επίσης την «άμεση ακύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης» και «καταγγέλλει Κυβέρνηση και Τρόικα που επιχειρούν το άμεσο και άνευ όρων ξεπούλημα του πρώην Αεροδρομίου Ελληνικού και του Αγίου Κοσμά. Μετά τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, το σιδηρόδρομο, σειρά έχουν τώρα οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Η δήθεν «ανάπτυξη» περιλαμβάνει το κλείσιμο του Αμαξοστασίου Ελληνικού και τη συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου».
Στο πλευρό των εργαζομένων και η ΟΣΜΕ όπου ζητεί την εξαίρεση της μετεγκατάστασης του Αμαξοστασίου και αντί αυτού το κλείσιμο του ΤΑΙΠΕΔ

Προσπάθεια αποπροσανατολισμού από την Διοίκηση

«Ύποπτες» χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι τις κινήσεις της Διοίκησης, καθώς την ώρα που κλείνει το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της εταιρείας προσπαθεί να τους αποπροσανατολίσει από το μείζον θέμα, καλώντας τους να συζητήσουν για την ΣΣΕ και προτείνοντάς τους την ίδια ισχύουσα αλλά από την ημέρα που ανέλαβε η νέα Διοίκηση τα καθήκοντά της, δηλαδή τον Οκτώβριο του 2017.

Έκπληξη πάντως προκαλεί η πρόταση αυτή του κ. Γλυκού, καθώς το 2016, τη συγκεκριμένη ΣΣΕ, την είχε καταγγείλει ο Υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης προτείνοντας ένα άλλο σχέδιο, μετά τα 9 της τότε Διοίκησης του κ. Αναγνωστόπουλου, διότι έδινε στους εργαζόμενους πλασματικές υπερωρίες και μη νόμιμα επιδόματα ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ.